Neem dan een kijkje bij onderstaande veelgestelde vragen Door de vraag van uw keuze aan te klilkken komt u bij de antwoorden.
Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u ons bereiken via het contactformulier op de website of een mail sturen via info@ouderenthuiswinkel.nl. Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag bellen tussen 09.00 - 14.00 uur op telefoonnummer 0297 - 594 643. Op zaterdagen, zondagen en erkende feestdagen is ons kantoor gesloten.
ALGEMENE ONDERWERPEN Prijzen Alle prijzen zoals vermeld in de webwinkel zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Verzendkosten worden apart genoemd en vermeld in de winkelwagen. naar boven Zoeken naar artikelen In onze webwinkel vindt u links “zoeken (vergrootglas)”. Deze functie kunt u gebruiken om snel het hele assortiment te doorzoeken. Daarnaast kunt u aan de linkerzijde de navigatie gebruiken om bij de juiste product(categorieën) te komen.
Door links op een productcategorie te klikken ziet u alle producten die binnen deze groep thuishoren. naar bovenGegevens invoeren en controleren Vul in dit veld al uw gegevens in. Controleer de invoerde gegevens goed op juistheid. Ouderenthuiswinkel.nl is niet aansprakelijk voor kosten die voortvloeien uit foutief ingevoerde gegevens door de consument. naar bovenBemiddelt u ook voor andere ondernemers? Ja, dat doen wij. Voor verschillende producten/diensten werken wij samen met andere partijen. Daarvoor hebben wij gekozen omdat met name bij dit soort producten het voor de klant belangrijk is dat er een wel zeer uitgebreide keuze is en er snel geleverd wordt (soms binnen 1 dag) . Korte lijnen dus. Daarom leveren wij niet zelf en wordt u automatische doorgeschakeld naar de webwinkel van de betreffende leverancier. Dit betreft leveranciers van de volgende producten:
-Bloemen, planten, taarten, gebak, filmproducties, zakelijke- en particuliere dienstverleners.
Ook plaatsen wij achtergrondinformatie en tips op onze website waar wij links bij plaatsen. Door op de link te klikken komt u vanzelf bij de betreffende organisatie, instelling of ondernemer terecht. Via deze link kunt u meer te weten komen over het betreffende onderwerp of een product/dienst. In deze ver-wijzen wij de consument naar alle door bovenvermelde leveranciers en partijen gestelde voorwaarden zoals; bestel-uren, levertermijnen, betaling, bezorgprocedures en kosten, garantievoorwaarden en algemene voorwaarden. naar bovenMoet ik een account aanmaken? U heeft de keuze om als "gast" af te rekenen of om een account/klantregistratie aan te maken. U kunt een account aanmaken via “login” en “nieuwe klant” rechts in het menu . Na het invullen van uw gegevens krijgt u een email toegezonden met uw gegevens en wachtwoord. U kunt vanaf nu inloggen met uw email-adres en een persoonlijk gekozen wachtwoord. naar bovenKlantgegevens wijzigen Om uw klantgegevens te wijzigen dient u te zijn ingelogd. Vervolgens klikt u in de bovenbalk op “mijn account” Hier vindt u een overzicht van de gegevens zoals die bekend zijn bij ouderenthuiswinkel.nl. Ook uw bestellingen kunt u hier inzien. U kunt hier uw gegevens aanpassen. En een ander wachtwoord kiezen. Om de wijziging definitief te maken klikt u op “wijzig gegevens”. naar bovenMijn wachtwoord vergeten U kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord opvragen. Klik op login en u ziet een veld bestaande klant en een blokje “wachtwoord vergeten” U komt dan op een pagina waar u uw email-adres kunt invullen. U ontvangt dan direct een email met daarin uw wachtwoord. naar bovenWat is een E-Nieuwsbrief? Voordeel en nieuws. Een nieuwsbrief die u via uw e-mail ontvangt. Via deze nieuwsbrief wordt u als eerste op de hoogte gesteld van acties, achtergrondinformatie en nieuwe artikelen. Meld u hier aan. naar bovenHoe kan ik mij afmelden? U kunt zich ten alle tijde afmelden voor de nieuwsbrief via de link in de nieuwsbrief of op deze website. Uw e-mailadres wordt niet aan derden verstrekt (zie ons privacy statement). naar bovenToepasbaarheid veel gestelde vragen en leveringsvoorwaarden Deze zijn niet van toepassing op de partijen waar Ouderenthuiswinkel voor bemiddelt, een doorverwijzende rol voor speelt en/of u via een link naar de betreffende website wordt verwezen.
Op al onze diensten en leveringen zijn onze Voorwaarden voor Levering van toepassing. Deze zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Midden-Nederland.
Let op! Om te kunnen bestellen dient u tijdens het bestelproces akkoord te gaan met de voorwaarden door een vinkje te zetten We gaan er van uit dat u pas akkoord gaat met de voorwaarden als u ze ook daadwerkelijk heeft gelezen. naar bovenPrivacy De Ouderenthuiswinkel.nl registreert de volgende gegevens bij een bestelling:
-Besteld door; naam, adres, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer
-Factuur aan; naam, adres, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer
-Afleveradres; naam, adres, woonplaats
-het IP adres van de computer waarmee wordt besteld. Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van de bestelling en registratie van onze klantopbouw (zoals regio). Na aanmelding voor de nieuwsbrief zullen e-mailadres en naam in een aparte database worden geregistreerd voor de verzending van digitale nieuwsbrieven en acties. Bij afmelding voor de nieuwsbrief worden de gegevens (automatisch) uit deze database verwijderd. Ouderenthuiswinkel.nl verstrekt géén klantgegevens aan derden. naar bovenKlantenservice Wij doen ons uiterste best om u zo snel en goed als mogelijk van dienst te zijn. Hebt u toch een vraag of een klacht over onze producten of de afhandeling van de bestelling, dan vragen wij u dit zo spoedig mogelijk te melden. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 2 werkdagen per mail te behandelen, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie. Bij voorkeur verstuurt u de vraag/klacht via het contactformulier op de website of via e-mail info@ouderenthuiswinkel.nl . naar bovenBESTELLEN
Plaatsen van artikelen in winkelwagen Snel en eenvoudig producten bestellen:
1.Als u het juiste product/dienst hebt gevonden klikt u op “ bestel”
2.U komt nu in uw winkelwagen ziet nu een overzicht van alle door u in uw winkelwagen geplaatste artikelen, u kunt in dit scherm nog eenvoudig wijzigingen aanbrengen in aantal en in product. Ook kunt u producten verwijderen. In het overzicht ziet u ook wat de verzendkosten zijn die u berekend worden. Om uw bestelling verder af te ronden klikt u op de knop “bestel deze artikelen”. Wilt u alsnog een product toevoegen, klik dan onderaan het scherm op de “verder winkelen”. De reeds bestelde producten blijven in de winkelwagen zitten terwijl u verder winkelt. Kies ook hier uw betaalmethode. naar bovenAnnuleren bestelling U kunt uw bestelling gemakkelijk zelf annuleren. De order kan alleen worden geannuleerd als deze nog niet is verzonden. U kunt de order annuleren door in de winkelwagen op verwijderen te klikken. naar bovenAnnuleren met login-wachtwoord Daarnaast kunt u dit ook doen in uw persoonlijke gegevens. Meldt u hiervoor aan bij Ouderenthuiswinkel.nl met uw e-mailadres en wachtwoord en klik in het rechter-menu op 'Mijn orders'. Hier ziet u een overzicht van de huidige en/of eerdere bestellingen.
Om een order te annuleren klikt u onder de status op 'annuleren'. Reeds betaalde en/of verzonden of afgeleverde bestellingen kunnen niet geannuleerd worden. Neem contact op via e-mail; info@ouderenthuiswinkel.nl of telefoonnummer 0297-594 643. naar bovenOp welke uren kan ik bestellen? U kunt bij ons 24 uur per dag en 7 dagen in de week online bestellen.
Van maandag t/m vrijdag van tot 12.00 uur verwerken we de ontvangen bestellingen en betalingen nog dezelfde dag. Let op! Vermelde levertermijnen gaan in op het moment dat uw betaling is ontvangen. naar bovenHoe ontvang ik mijn bestelontvangst/bevestiging? De bestelbevestiging en de statusberichten ontvangt u uitsluitend per e-mail. Het is om die reden belangrijk om een geldig e-mailadres op te geven en om rekening te houden met uw spamfilter! naar bovenWanneer ontvang ik mijn bestelontvangst/bevestiging? Deze ontvangt u direct na de ontvangst van uw bestelling en uitsluitend per e-mail. Controleer de inhoud goed op de correctheid van de vermelde gegevens;
-Uw persoonlijke gegevens
-Productnummer(s)
-Aantal
-Prijzen
-Levertermijn
-Afleveradres
Let Op! Indien u onjuistheden ontdekt dient u dit direct aan ons te melden via het contactformulier op de website of via e-mail; info@ouderenthuiswinkel.nl Indien u verzuimt om dat direct te melden (dezelfde dag) is de ouderenthuiswinkel.nl niet verantwoordelijk voor foutieve afleveringen en heeft geen verplichtingen tot retourname van het geleverde en/of retourbetaling van het reeds voldane bedrag. Nog niet door de besteller voldane vorderingen blijven bestaan en dienen te worden voldaan door de besteller. naar bovenIk heb geen internet en e-mail, maar wil toch graag bestellen , schriftelijk of per telefoon. (geldt niet voor bloemen, taarten en gebak).
U kunt bestelformulieren printen ; zie in de groene kopbalk op de beginpagina: formulieren. klik op uw formulier en u kunt deze printen. Wij kunnen u ook bestelformulieren sturen, zodat u toch een bestelling kunt doorgeven. Bellen kan ook. Als U per post, of telefonisch bestelt, heeft u alleen de mogelijkheid om per bankoverschrijving (vooraf) , internet, mobiel-bankieren of een éénmalige (van een handtekening voorziene) machtiging te betalen. Voor uw gemak hebben we een éénmalige machtiging toegevoegd aan het bestelformulier. naar bovenNieuwe bestelling plaatsen Nieuwe bestellingen worden pas uitgeleverd na betaling van eerder geleverde bestellingen! naar bovenIk wil een product op een bepaalde datum, kan dat? Heeft u een product voor een bepaalde datum nodig, neem dan vóór u bestelt contact met ons op via e-mail; info@ouderenthuiswinkel.nl of bel 0297-594 643. We kunnen u dan informeren over de levertijd. Hiermee kan teleurstelling worden voorkomen. Nieuwe bestellingen worden pas uitgeleverd na betaling van eerder geleverde bestellingen! naar bovenIk zoek een specifiek product en heb het niet in de winkel gezien? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier op de website of via e-mail; info@ouderenthuiswinkel.nl . Geef ons duidelijk aan wat u zoekt en wij zullen onze uiterste best doen om binnen onze mogelijkheden aan uw verzoek te voldoen. naar bovenBETALEN
Wat zijn uw bankgegevens voor betaling van een schriftelijke of telefonische bestelling? Indien u niet kiest voor de eenmalige machtiging voorzien van handtekening (toegevoegd aan bestelformulier) dan kunt u uw betaling overmaken via bankoverschrijving (vooraf), internetbankieren of mobielbankieren onder vermelding van Ouderenthuiswinkel Zus Mies en uw ordernummer naar;
Ouderenthuiswinkel Zus Mies, Vinkeveen
ING Bank
IBAN: NL27INGB0007 1853 91 BIC: INGBNL2A
Voor alle betalingen geldt dat wij de bestelling verwerken zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan. naar bovenVeilig betalen De verplichte velden worden met een * (sterretje) aangegeven. Voor online betalingen wordt u automatisch doorgestuurd naar een aparte beveiligde betaalpagina.
Ouderenthuiswinkel.nl zorgt ervoor dat uw gegevens veilig worden verstuurd door het gebruik van Secure Socket Layers (SSL), een geavanceerd beveiligingssysteem voor internet, om uw gegevens te beschermen. Om de veiligheid van het bestelproces te garanderen, worden alle gegevens - inclusief naam, adres en uw bank- of creditcardgegevens - gecodeerd verstuurd via een beveiligde server. Zodoende zijn alle bank- en adresgegevens beveiligd in het bestelsysteem. U herkent de beveiliging door het slotje wat (vaak) rechts onderin de browser verschijnt. Wij hechten grote waarde aan veilig betalen. Ouderenthuiswinkel Zus Mies werkt samen met CCV Pay Nederland.
U kunt bij ons veilig betalen met de volgende betaalmethoden:
- iDEAL
- Banksofort
- Mastercard
- Achteraf betalen (alleen voor zorgaanbieders)
- Vooraf overmaken
- Eenmalige machtiging met handtekening
IDEAL Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internet-bankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. De volgende banken zijn aangesloten bij iDEAL: ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en de Triodos Bank. naar boven Eenmalige machtiging met handtekening via geschreven bestelformulier of telefonische bestelling.
Wanneer u kiest voor het gedrukte bestelformulier, kunt u er voor kiezen om een eenmalige machtiging voorzien van uw handtekening (en overige gegevens) te geven, zodat wij het bestelbedrag éénmalig van uw rekening af mogen schrijven. Uw bestelling wordt verwerkt en de levertermijn gaat in zodra uw betaling door ons is ontvangen. Houdt rekening met 5 werkdagen. Tel deze dagen op bij de levertermijn.
Uw betaling zal door uw bank binnen enkele dagen van uw rekening worden afgeschreven.
Let op! In geval van incassoblokkade of stornering (terugboeken van de betaling) worden u per e-mail alternatieve betaalmethoden aangeboden. Er wordt dan € 1,75 administratiekosten in rekening gebracht naar bovenFacturering Wij factureren uitsluitend digitaal. tenzij u niet beschikt over een e-mailadres en gebruik hebt gemaakt van het (schriftelijke) bestelformulier met een éénmalige machtiging ,voorzien van uw handtekening, Dan ontvangt u het orderontvangst-bewijs/factuur per post. Deelleveringen worden apart gefactureerd. U ontvangt een factuur met verzendkosten- en BTW vermelding bij uw bestelling. naar bovenHeeft mijn betaalwijze invloed op de levertermijn? Ja, dat heeft het zeker en daar dient u rekening mee te houden. Zeker als u uw product(en) op een bepaalde dag afgeleverd wilt hebben.
-Online betalingen; Internet en mobielbankieren, IDEAL, zijn directe betalingen. Zodra uw de betaling uitvoert duurt het circa 1 tot 2 uur voor de betaling door ons wordt herkent.
Let op! Verreweg het snelste is de online betaling! naar bovenLEVERINGEN
Afleveradres kiezen U kunt een ander afleveradres opgeven als u het pakket niet op uw factuuradres wenst te ontvangen.
Dit doet u door in de tweede stap van het bestelproces het factuur- en het bezorgadres beide in te vullen. Bij het bezorgadres vult u dan bijvoorbeeld het adres van uw moeder /vader, dochter/zoon, kleinkind of vriend in. Vergeet daarbij niet de naam in te vullen, zodat men ter plekke wel weet voor wie het pakket bestemd is. naar bovenAccepteren algemene voorwaarden Nadat alle gegevens zijn ingevoerd, dient u akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Lees ze goed! naar bovenWat is de levertermijn? De van toepassing zijnde levertermijn staat vermeld bij de productomschrijvingen en kan variëren per categorie/product. naar bovenWat bedragen de verzendkosten? De van toepassing zijnde verzendkosten staan vermeld bij de productomschrijving en kan variëren per categorie/product afhankelijk van gewicht en volume. naar bovenWat bepaald de hoogte van de verzendkosten? Al onze tarieven zijn altijd inclusief verwerking, administratie- en verpakkingskosten. naar bovenIk heb al online betaald maar mijn levering nog niet ontvangen Online betalingen worden direct uitgevoerd. Het kan dus voorkomen dat een artikel later (conform de levertermijn) wordt verzonden dan uw betaling is afgeschreven. naar bovenIk heb een bericht gekregen dat betalen op rekening afgewezen is en dat de bestelling pas verstuurd worden als ik heb betaald. Waarom? Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Wij doen een kredietrisicocontrole wanneer u op rekening geleverd wilt krijgen. Wanneer uit deze controle een registratie op negatief betaalgedrag of gerechtelijke uitspraken naar voren komt, dient u bij ons vooruit te betalen. U krijgt dan alternatieve betaalmethoden aangeboden.
Andere redenen kunnen zijn dat u niet alle verplichte velden in het bestelformulier heeft ingevuld (geboortedatum en telefoonnummer zijn verplicht), wanneer u minderjarig bent, een postbusadres heeft of wanneer u bij ons eerder betaalproblemen heeft gehad. naar bovenIk heb een eenmalige (online) machtiging aan jullie gegeven, maar ik heb nog steeds niets ontvangen en ik wacht al een week. Hiervoor gelden dezelfde redenen als bij een afwijzing van betalen op rekening. Zie hierboven. Bij een machtiging heeft u niet direct betaald, ook al is het geld al van uw rekening afgeschreven. Wij hebben het dan nog niet ontvangen omdat u of uw bank nog een week de tijd heeft om het geld terug te boeken. De bestelling wordt verstuurd nadat de betaling 100% zeker is en niet meer teruggeboekt kan worden. naar bovenIk heb een product besteld maar dat blijkt niet meer leverbaar. Wij bieden u dan een alternatief gelijkend product aan, u kunt er ook voor kiezen om de bestelling te annuleren. naar bovenControle aflevering bestelling Controleer direct na ontvangst of uw bestelling in orde is. Eventuele gebreken of fouten dient u binnen 2 kalenderdagen (na ontvangst van uw bestelling) via het contactformulier op de website of per e-mail info@ouderenthuiswinkel.nl te melden. naar bovenBezorgen door wie? Bestellingen worden op werkdagen verzonden via Brievenpost, Post NL, DHL, of een ander koeriersbedrijf. naar bovenOp welke dagen wordt er afgeleverd? Van maandag t/m vrijdag, sommige koeriers leveren ook op zaterdag. Op zon- en feestdagen wordt er niet afgeleverd naar bovenVermelde levertermijn gepasseerd en bestelling is nog niet ontvangen? Meldt het ons via e-mail als uw bestelling niet volgens de vermelde levertermijn is bezorgd. Uitblijvende bezorging dient uiterlijk binnen 2 dagen na het verlopen van de levertermijn te zijn gemeld, zodat wij actie kunnen ondernemen. Let op!
-Wij zijn niet verantwoordelijk voor niet geleverde bestellingen veroorzaakt door foutief ingevulde adresgegevens!
-Wij zijn niet verantwoordelijk voor postpakketen die zoek zijn geraakt nadat deze zijn aangeboden.
-Na verzending is het risico voor de koper. naar bovenMijn bestelling is niet compleet afgeleverd, krijg ik nu extra kosten?
Eventuele naleveringen worden zonder extra kosten verstuurd. naar bovenLevertermijn Wij doen onze uiterste best de producten binnen de bij de productomschrijving vermelde termijn te leveren. We leggen hier uit waarom het voor ons onmogelijk is een exacte levertijd aan te geven.
In de meeste gevallen worden bestellingen voor 12.00 uur geplaatst en voldaan nog dezelfde dag verwerkt. De te verwachten levertijd wordt in de winkel bij het product weergegeven. Het kan voorkomen dat het door u bestelde product uit voorraad is, of niet meer leverbaar is, terwijl dit in de winkel onbedoeld niet wordt aangegeven. U ontvangt een bericht per e-mail wanneer de levertijd langer is dan de aangegeven levertijd. U heeft dan de mogelijkheid de bestelling te annuleren of een alternatief gelijkwaardig product (dezelfde prijs) uit te zoeken. Eventuele meerkosten omdat u een duurder product verkiest, dienen vooraf te worden voldaan volgens de standaard betaalprocedure. Op de dag van verzending krijgt u een bericht. Uw bestelling zou dan binnen de aangegeven levertermijn bezorgd moeten worden. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.
In actieperioden, op feestdagen of bijzondere siituaties waarin het uitzonderlijk druk is kan de levertijd iets oplopen. naar boven RETOUREN EN VERKEERD ONTVANGEN PRODUCTEN Herroepingsrecht Artikelen kunnen binnen de bedenktermijn (herroepingstermijn) van 14 kalenderdagen, zonder opgave van redenen terug gestuurd worden, mits onbeschadigd en ongebruikt. Stuur het product inclusief alle toebehoren in de niet beschadigde originele verpakking retour. Knip verpakkingen daarom voorzichtig en netjes open! Terugsturen:
De klant die gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht heeft nadat hij aan Ouderenthuiswinkel.nl bekend heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht, 14 dagen de tijd om zijn aankopen retour te sturen. Klant dient wel aan te kunnen tonen dat het artikel binnen 14 kalenderdagen verzonden is.
Persoonlijke producten (bijvoorbeeld maar niet gelimiteerd tot: Crèmes, parfums, telefoons, hygiene producten, ondergoed en andere persoonlijke verzorging) kunnen alleen geretourneerd worden als de verpakking nog is verzegeld.
De bedenktermijn c.q. het herroepingsrecht is niet van toepassing voor;
-Alle gepersonaliseerde producten (maatwerk)
-Hetzelfde geldt voor de overige producten als deze aan iemand worden cadeau gegeven, deze worden namelijk aangeboden als dienst en de ouderenthuiswinkel maakt dit mogelijk. Door te bestellen stemt u ermee in dat deze dienst door de ouderenthuiswinkel wordt uitgevoerd voordat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en niet van toepassing is.
-Bestellingen waar een ander afleveradres is opgegeven dan het bestel en/of factuuradres.
-Bederfelijke producten
-Reizen, logies, trips, workshops, cursussen en overige thuisdiensten (particuliere dienstverleners en zakelijke dienstverleners)
-Restaurants
-Vrijetijdsbesteding
-Vervoer
-Alle voedingswaren
-Hygiënische producten (wordt bij de productomschrijving vermeld)
-Gebak, bloemen en planten
-Kranten, grootletterpuzzelboeken, agenda's, kalenders, abonnementen en tijdschriften
-Diensten waarvan levering met instemming van de consument reeds is aangevangen naar bovenRetourformulier of herroepingsrechtformulier Wij verzoeken u in alle gevallen van retourzending het retourformulier of het herroepingsformulier volledig in te vullen en mee te sturen met de retourzending, samen met een kopie van uw factuur en de pakbon (indien aanwezig). Ook als u het product zonder opgave van redenen terugstuurt. Geef dan aan "zonder opgave van redenen". Retourzendingen moet u altijd zelf frankeren en zijn voor uw eigen rekening, tenzij het een duidelijke fout van de Ouderenthuiswinkel betreft. Dan zijn de kosten van verzending tot (max. standaardtarief brievenbuspost of pakketpost (bij pakketten die niet als brievenbuspost kunnen worden verstuurd en gefrankeerd)) voor onze rekening. Afhankelijk van het type verzending, storten wij, als u de frankeringskosten hebt gemaakt terug. Bewaar uw betaalbewijs, Oudernthuiswinkel vraagt u om een kopie van uw betaalbewijs. Bij sommige artikelen komen wij de artikelen bij u ophalen, wij informeren u daar van te voren over.
Bij gebruik van het herroepingsrecht worden de eventueel door u betaalde retour/verzendkosten tot het standaardtarrief terugbetaald.
Let op! Er zijn verschillende retouradressen, dat is afhankelijk van de bestelde artikelen. Dus neem voor de correcte (retour) adresgegevens altijd eerst contact met ons op via het contactformulier op de website of via e-mail; info@ouderenthuiswinkel.nl. Ouderenthuiswinkel neemt niet extra gemaakte/ te maken kosten van verkeerde adressering voor haar rekening. Deze kosten zijn voor de consument. naar bovenRetourbetaling U ontvangt na retourontvangst een retourbevestiging en een creditfactuur. Indien de consument een bedrag betaald heeft zal dat bedrag zo spoedig doch uiterlijk binnen 14 dagen na de retourontvangst worden terugbetaald. Indien van toepassing, inclusief de door de consument gemaakte (standaard)verzendkosten van de heenzending. naar bovenIk heb een verkeerd product ontvangen en wel het juiste besteld