Vragen of opmerkingen?
Vul het onderstaande contactformulier in. Alle velden, behalve uw telefoonnummer, zijn verplicht. Na ontvangst van uw bericht nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Klachten en klantenservice
Wij doen ons best uw bestelling naar volle tevredenheid te verwerken. Mocht u onverhoopt toch een mindere ervaring hebben, dan horen wij dat graag zo snel mogelijk. Wij doen er alles aan om tot een oplossing te komen. 

Om u snel van dienst te kunnen zijn ontvangen wij uw vraag/klacht bij voorkeur via onderstaand contactformulier of via e-mail; info@ouderenthuiswinkel.nl.  Vermeld uw naam, woonplaats en, indien van toepassing, het order- en factuurnummer. Bellen kan via telefoon-nummer 0320 - 85 25 52  tot 14.00 uur.

Wij streven ernaar u binnen 2 werkdagen een bevestigingsmail te sturen.  
Wij handelen uw klacht uiterlijk binnen 10 werkdagen af.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 

Contactgegevens
Ouderenthuiswinkel Zus Mies
Scholeksterlaan 56
3645 KD Vinkeveen
0297 - 594 643 ma/vr. van 9.00 uur tot 14.00 uur
www.ouderenthuiswinkel.nl
info@ouderenthuiswinkel.nl 
Kamer van koophandel 
66 21 77 33

BTW-nummer 16238321B02
IBAN  NL27 INGB 0007 1853 91
 

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.